Morgontur

God morgon! Eller för de flesta är det väl typ eftermiddag snart men för våran morgontrötta familj är det morgon. :)

Började dagen med en härlig morgonpromenad INNAN frukost! Kors i taket! Men det var så fint väder ute så jag verkligen längtade efter att få komma ut. Så det blev en 50-minutersprommis med ett stopp vid det fina utegymet vid udden. Hoppade på crosstrainern och körde lite på den i tio minuter också.
Idag blir en relativt lugn dag träningsmässigt, inget gym men ska däremot träna yoga här hemma, använder mig av Casall Yoga 2. 15 minuters coreträning försöker jag få in varje dag också, lite plankor och så. Viktigt för mammamagen, även om min dragit ihop sig väldigt bra.

I eftermiddag ska jag och Dylan ta oss till Solna och hälsa på min snygga kompis Amanda och äta lite gott tillsammans! Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0