Morgontrött

Egentligen skulle jag ha gått upp jättetidigt imorse och tränat 30 min spinn och 30 min core på SATS innan Alex började jobba, men jag kände redan igår att mina tre (små) glas vin skulle spöka idag, så jag avbokade det. Jag tål inte alkohol särskilt bra längre, inte så att jag blir full men jag mår oftast inte bra dagen efter, även om jag bara dricker lite. Nu mår jag dock toppen, så jag har kompenserat med ett 35 minuters corepass här hemma, och tänkte träna till en dansDVD när Dylan sover middag. En promenad blir det också.

Om ett tag kommer en kompis och plockar upp mig och Dylan, vi ska hälsa på Alex på jobbet (han jobbar i en klädbutik) och kolla om vi hittar nåt fint, sen drar vi ut på äventyr, kanske tar en fika i stan eller nåt. Ikväll blir en mysig kväll med fina vänner.

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-12 @ 12:36:10
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0