Lalalaaazy

Otroligt trött dag efter gårdagens hårda träning. Knappt lyft ett finger, utöver blöjbyten, amning och en sväng ner till Coop. Idag blev även min fettodag, lyckats trycka i mig ett dagsbehov av kalorier på en kvart hehe. Lösgodis och yoghurtcashews blev det, läskigt gott. Sugen på att gå ner och köpa mer fastän jag är helt stuffed, bara för att det är så gott. Nomnom.


Kollat på True Blood också, när Dylan sov förstås, han är för liten för sånt snusk. Vi ska nog släpa oss ut på en liten promenad snart i all fall, och kanske, kaaanske köpa lite fler cashews. :) Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-12 @ 19:21:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0