Gårdagen

God morgon! Härligt att solen strålar även idag, tänk om det kunde fortsätta så här hela hösten..

Det blev en riktigt mysig kväll igår. Först mötte vi upp min vän Amanda i stan och gick på Panduro för att köpa mer papper till inbjudningskorten för det jag hade köpt räckte inte. Jesus, namngivningsceremonin (ej dop) är om två veckor nu, jag är verkligen ute i sista sekund. Hatar att stressa..


Sen gick vi och köpte lite mat och drog hem till henne för att laga en god middag tillsammans med en till kompis som heter Micke. Det blev pasta med fläskfilé och en jättegod kantarellsås och några glas rödvin. Micke hade jag inte träffat sen jag var gravid och han hade därmed inte träffat Dylan heller, så det var lite extra kul. Dylan charmade förstås även honom. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0