Favvofrullen

Frukost är så sjukt viktigt för mig. Jag fungerar inte alls innan jag fått i mig frukost, därför har jag väldigt svårt för morgonpromenader.

Jag experimenterar mig ofta fram till en favoritfrukost som måste vara god, full av nyttigheter, mättande och som ger mig energi. Sen kör jag på den varje morgon tills jag tröttnar!

Just nu äter jag detta varje morgon:


Quinoagröt
Koka quinoa som vanligt (står på paketet hur man gör)
Mot slutet av koktiden häller jag på en massa kanel, lite kardemumma och tärnade äpplen och torkade tranbär.
Blanda gröten med lite 1% kesella och acaciahonung
Klicka sen på lite extra kesella-honungblandning.
Strö på lite linfrön och pyslliumfrön.

Ett kokt ägg med lite ayurvediskt bergssalt

En kopp kaffe (denna morgon med min egengjorda mandelmjölk, annars sojamjölk)

Ett glas c-vitaminbrus med en tesked spirulinaalger

Omega 3 tablett

Silicea tablett

Multivitamin kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0