Blueberry Lifestyle Smoothie recept

Har ni ätit eller druckit något på Blueberry Lifestyle? De finns på flera ställen i Stockholm och gör bl.a himmelska smoothies. Jag rippade receptet på favvosmoothien med samma namn, Blueberry Lifestyle. Jag hade inga mått och vet inte exakt vilka produkter de använder sig av, men jag provade mig fram och det blev väldigt gott!


Recept:

Mandelmjölk
Blåbär (jag hade egenplockade i frysen)
Banan (har alltid skivad banan i frysen, blir mycket godare med kalla ingredienter i smoothie)
Nakenhavre
Hela linfrön
Agavesirap
Kanel
Kardemumma
Vaniljproteinpulver (detta pulver smakar skit så jag hade bara i en matsked för lite extra protein)
Mixa, njuuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0